Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

KAUFLAND MĚL TECHNICKÉ PROBLÉMY, ZAVŘEL NĚKTERÉ PRODEJNY. JAKO OMLUVU NABÍZÍ LEVNĚJŠÍ SLADKOSTI

Obchodní řetězec Kaufland dnes musel zavřít některé své pobočky, jinde zase fungovala jen část pokladen. Firma se potýkala s technickými problémy pokladního systému.

Příčinou bylo podle firmy chybné nastavení parametrů v pokladním systému. Chybu jsme velmi rychle identifikovali a provedli jsme nápravu. Od 11.00 hod. začaly postupně všechny prodejny fungovat v běžném režimu. Omlouváme se tímto všem našim zákazníkům za způsobené komplikace a děkujeme našim zaměstnancům za zvládnutí obtížné situace, uvedla Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland.

Celkem bylo uzavřeno 24 prodejen. V ostatních byl omezený provoz pokladen. Firma nezveřejnila, kterých prodejen se problém konkrétně týkal. Na facebookovském profilu Kauflandu lidé mluvili například o prodejnách v Mladé Boleslavi či v Pardubicích. Zákaznice z Olomouce si zase stěžovala na to, že u pokladny čekala 55 minut.

Jako omluvu pro naše zákazníky jsme připravili slevu 20 procent na stovky vybraných sladkostí a to v období od 23. do 25. března, dodává tisková mluvčí.

Zdroj: mesec.cz