KAUFLAND KONČÍ S PRODEJEM VÝROBKŮ UNILEVEL, V ČESKU SE TO TÝKÁ POLÉVEK KNORR
Německý řetězec Kaufland končí s prodejem výrobků společnosti Unilever, mezi něž patří značky Knorr nebo Algida. Důvodem má být údajně „drastické“ navýšení cen ze strany výrobce, uvedl list Frankfurter Allgemeine Zeitung. Kaufland tak z nabídky 1200 německých i zahraničních supermarketů stahuje celkem 480 produktů. Česka se to dotkne jen částečně.
Kromě instantních polévek Knorr nebo zmrzlin Algida mezi produkty Unilever patří například i čaje značky Lipton. Řetězec se je snaží nahradit nabídkou vlastních privátních značek.
Rozhodnutí se má dotknout 650 supermarketů v Německu a dalších 550 v Česku, Slovensku, Polsku, Rumunsku a Bulharsku.
V případě českých prodejen však podle mluvčí Kauflandu v České republice Renaty Maierl nepůjde o kompletní vyřazení výrobků Unilever. „Toto opatření se týká pouze značek Knorr, Sunlight, Cocolino a Surf. Tyto značky u nás zákazníci najdou do vyprodání zásob,” sdělila Novinkám.
Německý Kaufland tvrdí, že po zvýšení cen ze strany Unileveru by nebyl s to zákazníkům garantovat „nejlepší ceny“ na trhu.
Zdroj: novinky.cz