Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

 

BESEDA PRO STUDENTY STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÉ ŠKOLY ELEKTROTECHNIKY, INFORMATIKY A ŘEMESEL VE FRENŠTÁTĚ 

Kdy: 8.listopadu 2011

Kde: učebna školy

V kolik: 8.00 hodin

Komu: studentům

Přednášející: Marcela Reichelová

Ve spolupráci Sdružení obrany spotřebitelů Moravskoslezského kraje a Městského úřadu Frenštát p.R. proběhla dne 8.listopadu 2011 v učebně Střední průmyslové školy beseda se studenty 4. ročníku na téma:

Jak řešit reklamace? Kdy může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy? Jak chrání spotřebitele Zákon o ochraně spotřebitele a Občanský zákoník – jak chrání spotřebitele. Zajímavé  případy z praxe apod.

 

dsc00032