Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

Loňská kampaň „Děti a peníze“ propagující výukové podklady České národní banky zaměřené na zvýšení finanční gramotnosti uspěla v prestižní mezinárodní soutěži Native Advertising Awards. Získala zlatou pozici v kategorii Nejlepší nízkorozpočtová kampaň.

Kampaň „Děti a peníze“ v roce 2021 realizovala pražská agentura SYMBIO ve spolupráci s portálem Seznam.cz. Na platformě Seznam Native byla v rámci kampaně zadané ČNB vytvořena speciální webová stránka, kde byly zábavnou formou prezentovány výukové materiály ČNB pro učitele i rodiče zaměřené na zvyšování finanční gramotnosti dětí.

Středobodem celé kampaně i zmíněného webu byla vzdělávací prezentace ČNB s názvem Osobní finance – aneb jak proplout bez nehody světem financí. Je určena pro žáky na druhém stupni základních škol, středoškoláky a zejména pro jejich učitele. Doplňují ji i metodické pokyny, které učitelům vysvětlují, jak s materiálem pracovat. Ideovými autory prezentace jsou manželé Luboš a Zlata Komárkovi z ČNB. Grafickou podobu prezentaci vtiskl grafický designér ČNB Michal Sadílek.

Vyhlašování výsledků soutěže Native Advertising Awards proběhlo 9. března v Kodani.

Podpoře finanční a ekonomické gramotnosti se ČNB věnuje dlouhodobě. Nově na webu ČNB najdete:

Již v květnu tohoto roku navíc Česká národní banka otevře v budově svého pražského ústředí v ulici Na Příkopě zcela nové Návštěvnické centrum. To bude zábavnou a interaktivní formou seznamovat žáky, studenty i veřejnost s tím, jakou roli má centrální banka v dnešním světě a jaké činnosti vykonává.

Zdroj: www.cnb.cz. Dostupné on-line: https://www.cnb.cz/cs/cnb-news/aktuality/Kampan-CNB-ziskala-1.-misto-vnbspmezinarodni-soutezi/