Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

SENIOŘI DOSTANOU VÝHODNĚJŠÍ CENY ZÁKLADNÍCH POTRAVIN, LÁKÁ E-SHOP

Internetový supermarket Košík.cz prodává levnější základní potraviny seniorům od 65 let a hendikepovaným lidem. Zavedl pro ně klub „Plná péče“, jehož patronem je Konto Bariéry. Klub nyní nabízí svým členům desítku základních potravin za trvale nízkou cenu, například chleba za deset korun nebo mléko za 12 korun.

Zvýhodněné ceny v klubu Plná péče
Výrobek Cena pro členy klubu Plná péče
Houska 50 g 1,50 Kč
Mléko polotučné 1,5 l 11,90 Kč
Máslo 250 g 44,90 Kč
Chléb konzumní kmínový 500 g 9,90 Kč
Eidam 45% 100 g 17,90 Kč
Mléčná čokoláda 100 g 29,90 Kč
Minerálka Magnesia 1,5 l 11,90 Kč
Pražská šunka 100 g 16,90 Kč
Toaletní papír 3 vrstvy 8 rolí 34,90 Kč
Jihlavanka Standard originál 150 g 39,90 Kč

Klub funguje pro všechny závozové oblasti, tedy v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.

Aktivace klubového účtu probíhá přes zákaznickou linku, ověření průkazu ZTP či ZTP/P anebo věku narození na základě libovolného průkazu provedou kurýři při předání nákupu.

Členové klubu mohou využít vynesení nákupu do patra zdarma, pomoc s jeho vybalením, ale také telefonickou asistenci při nákupu.

E-shop slibuje, že bude zvýhodněný sortiment rozšiřovat. Doprava zdarma (za dopravu se platí, ale odečte se jako sleva od dalšího nákupu) je pro členy klubu Plná péče nastavena od pondělí do čtvrtka od 9 do 16 hodin. Objednávání v jiný termín je zpoplatněno dle běžných tarifů.

Chtěli jsme nabídnout víc než jen asistenci s nákupem a dopravu zdarma. Seniorů a hendikepovaných, pro které jsou rostoucí životní náklady problém, rozhodně není málo. Takto jim chceme alespoň trochu odlehčit. Zároveň je třeba si uvědomit, že dostupnost kamenných obchodů s potravinami se nejen pro starší nebo hendikepované osoby rok od roku snižuje, říká Tomáš Jeřábek, výkonný ředitel Košík.cz.

Partnerem projektu je Konto Bariéry a program SenSen (Senzační senioři). Ten pomůže Košíku se získáváním zpětné vazby na nastavení klubových podmínek a bude se podílet na dalším formování klubu.

Jsme rádi, že s Košíkem budeme vyvracet mýtus, že internetové nákupy a senioři nejdou k sobě. Naopak – lidí nad 65, kteří jsou na internetu jako doma, přibývá. Těšíme se, že spolu s Košíkem umožníme tisícovkám osob znovu samostatně a plnohodnotně nakupovat, říká Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry.

V současné době tvoří objednávky od seniorů více než šest procent ze všech objednávek na Košíku.

Zdroj: mesec.cz