Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

Aktuality

ZPRÁVY, INFORMACE A AKTUALITY Z DĚNÍ OKOLO NÁS

Upozornění na změny v provozu některých poraden

Upozornění na změny v provozu některých poraden

Vážení klienti, upozorňujeme na změny v termínech provozu některých poraden. Ve středu 8.ledna bude z důvodu nemoci UZAVŘENA poradna v KROMĚŘÍŽI. K dispozici vám budeme v náhradním termínu 29. ledna od 11 do 15 hodin. Poradna v HRANICÍCH, která připadla na 1. ledna,...

číst více
Jak postupovat při porušení spotřebitelských práv?

Jak postupovat při porušení spotřebitelských práv?

Pokud se setkáte s porušením vašich spotřebitelských práv, je důležité vědět, jak správně reagovat a co dělat dál. Ať už se jedná o problém s reklamací, nesprávně doručeným zbožím, nebo neuznanými nároky na vrácení peněz, vždy se dá řešit. Ve čtvrté spotřebitelské...

číst více
Spotřebitelská adventní nadílka – reklamace

Spotřebitelská adventní nadílka – reklamace

Nejen při nákupu vánočních dárků je někdy potřeba zboží reklamovat. Reklamace mají však svá pravidla daná zákonem. Ve většině případů si poradí spotřebitelé sami, přesto není na škodu si zopakovat několik základních informací. 1. Pozor na pojmy Reklamace a vrácení...

číst více