Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

608 722 582

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

PŘI NESPOKOJENOSTI V OBCHODĚ TAM PŘESTANE NAKUPOVAT AŽ TŘETINA ČECHŮ

Nepříjemný personál má velký vliv na následné nákupní chování Čechů. Pokud totiž nejsou spokojeni, až třetina jde příště nakoupit jinam. Vyplynulo to z průzkzumu Rondo.cz

S nejméně ochotným personálem se dotázaní nejvíce setkávají v obchodech s potravinami. Zkušenost s nepříjemnou obsluhou má 51 % dotázaných. Obecně je pak nejvíce naštve neochotný, nepříjemný a neproškolený personál (34 %), fronty u pokladen (32 %), špatná kvalita prodávaného zboží (10 %) a jeho nedostatek, kdy nenajdou produkt, který do prodejny přišli koupit (9 %).

Kromě toho 31 % respondentů přestane v obchodě nakupovat, pokud jsou nespokojení. Dalších 25 % by se obrátilo na zaměstnance prodejny. Někteří se rozhodnou i pro stížnost, a to většinou elektronicky. Daleko častější je ale negativní recenze na sociálních sítích.

Naopak nejlépe hodnotí Češi obchody s elektronikou. Nejpříjemnější a nejochotnější personál zde vnímá 20 % zákazníků, pro 19 % je v obchodech s oblečením a doplňky, 18,5 % je nejspokojenější se zaměstnanci obchodů s hračkami.

Zdroj: mesec.cz