SVÉ PODÁNÍ POŠLETE IDEÁLNĚ E-MAILEM, KAPACITA TELEFONNÍCH LINEK JE BOHUŽEL PŘETÍŽENÁ
Často kladené otázky najdete na webu
I přes personální posílení telefonních linek je možné, že se díky zvýšenému počtu telefonických hovorů nedovoláte hned. Doporučujeme Vám proto zvážit písemné podání e-mailem na adresu podatelna@eru.cz, což zajistí úspěšné doručení oproti obsazené telefonní lince.
Kapacity ERÚ jsou kromě telefonických hovorů směřovány také na odpovědi písemné, proto je zajištění telefonních linek mimořádně omezeno na dobu:
Po: 8:30–11:00 a 12:00–14:30 hod.
Út: 8:30–11:00 a 12:00–14:30 hod.
St: 8:30–11:00 a 12:00–14:30 hod.
Čt: 8:30–11:00 a 12:00–14:30 hod.
Pá: 8:30–11:00 a 12:00–13:30 hod.
Děkujeme za pochopení a Vaši trpělivost.
Máte-li pouze dotaz, odpověď naleznete na našem webu ZDE.
Osobní jednání (konzultace) jsou možná po předchozí telefonické domluvě pouze v Jihlavě a Praze.
POZOR! Reklamace vyúčtování řešte přímo se svým dodavatelem. Samoodečet řešte přímo s Vaším distributorem (svého distributora najdete v tabulkách ZDE).
Zdroj: ERÚ