Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Logo SOS MaS
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

Chat 11.1.2021

Téma: Vánoční dárky – Reklamace

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v pondělí 11.1.2021 od 13:00 do 14:00 hodin a je již uzavřen. Nevkládejte žádné další dotazy, nezobrazí se!

Odpovědi
upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší
Inline Feedbacks
View all comments
Horáčiková Judita
Horáčiková Judita
11.1.2021 12:55

Dobrý den,
Mám zboží v reklamaci už přes měsíc, jedná se o boty, když jsem volala, kdy to bude vyřízeno, tak se mi prodejce více méně vysmál, že podle zákona teď třicetidenní lhůta neplatí. Vím, že to mají složité, že musí mít zavřeno, ale copak je to opravňuje, aby se ke mně chovali arogantně. Chtěla bych vědět, jestli byl přijat nějaký zákon, který by říkal, že teď se nemusí vyřizovat reklamace do 30 dnů a jestli můžu odstoupit od smlouvy.

Vránovi
Vránovi
11.1.2021 12:37

Dobrý den,
Objednali jsme si s manželem matraci přes internet. Takovou chybu už neuděláme, ale co chcete teď dělat, když je všechno zavřené!!!! Jenže nám její tvrdost nevyhovovala, tak jsme si říkali, že nebude problém, kdy ji do 14 dnů vrátíme. Ale problém to byl, když jsme psali, že chceme matraci vrátit, tak nám bylo odpovězeno, že ji máme poslat na naše náklady někam na Slovensko a ještě že nám strhnou 30% z ceny. Zatím ji máme doma, ale tohle se nám tedy vůbec nelíbí.

Pastorová V.
Pastorová V.
11.1.2021 11:58

Mám takový možná zvláštní dotaz. Četla jsem předchozí otázky a vidím, že se na to ještě nikdo z předchozích neptal, i když reklamovali nebo vraceli dárky, tak s tím asi neměli problém, ale mě se stalo toto. Dostala jsem jako dárek od rodičů mobil. Jenže nefunguje tak jak má. 14 dnů jsme prošvihli, takže jsem ho musela reklamovat, ale oni mi napsali, že reklamaci neuznávají, protože jsem telefon nekoupila já a že z toho důvodu nemůžu reklamovat. Co to je za blbost, telefon je v záruce tak jim může být jedno, kdo ho reklamuje ne? Nechtěla jsem rodiče do toho zatahovat, abych jim nezkazila… Číst dále »

Zita Valčikevičová
Zita Valčikevičová
11.1.2021 11:27

Dobrý den, dostala jsem jako vánoční dárek celkem drahou kosmetiku. Byla zakoupena přes e-shop, který nabízí možnost vrácení na kamenné pobočce. Krém jsem si vyzkoušela a zjistila jsem, že mi nevyhovuje. Chtěla jsem ho vrátit, ale nevzali mi jej zpět, že je již otevřený.. Ale jak si ji mám jinak vyzkoušet?

Bogdanová
Bogdanová
11.1.2021 10:45

Zdravím, chtěla bych vrátit zboží zpět do internetového obchodu, pouze jsem si ho vyzkoušela. Bohužel již nemám originální obal. Je to problém při vrácení, případně při reklamaci zboží, kdybych někdy něco reklamovala?

Zdenek Cekl
Zdenek Cekl
11.1.2021 9:51

Dobrý den, chtěl jsem vánoční dárek zakoupený v kamenné prodejně vrátit. Bylo to ve lhůtě do 14 dní! Bohužel mi jej nechtěli vzít zpátky, že mi ho pouze vymění za něco jiného. Mají na to právo?

Kapešová L.
Kapešová L.
11.1.2021 9:19

Dobrý den, objednala jsem jako vánoční dárek parfém, který nedorazil do vánoc. Teď  mi z pošty přišla zpráva, že tuto zásilku převzali do přepravy, ale já ho teď po vánocích již opravdu nechci. Musím zásilku převzít?

Zuzana Jurková
Zuzana Jurková
11.1.2021 9:02

Dobrý den, dostala jsem jako vánoční dárek značkovou kabelku, bohužel jsem zjistila, že je na ní pokažený uzávěr. Chtěla bych ji reklamovat, ale obchod je teď zavřený. Jak mám dále postupovat?