Sdružení obrany spotřebitelů
Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 9.6.2015

Od | Čvn 8, 2015 | | 22 comments

Téma: Reklamace dovolené

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v úterý 9.6.2015 od 13:00 do 14:00 hodin! Nevkládejte již žádné další komentáře, nezobrazí se!!

Napište Komentář

22 Komentáře on "Chat 9.6.2015"

upozornit na

Seřadit dle:   nejnovější | nejstarší
Guest
Janík
2 roky 3 měsíců

Jak se postupuje, když se mi ztratí při cestě na dovolenou kufr?

Guest
Lenka K.
2 roky 3 měsíců

Z dovolené jsem se vrátila před týdnem totálně naštvaná. Ubytovali nás v úplně jiném hotelu, než jsme měli objednaný, všude byla špína a nepořádek. Obrátili jsme se na delegátku, ale nic nevyřešila. Jak máme dále pokračovat? Co můžeme požadovat? A musím vám poděkovat za takovéto služby, líbí se mi tato operativní poradna. Fandím vám. Lenka

Guest
Schüller P.
2 roky 3 měsíců

Dobrý den. Zaplatil jsem plnou cenu zájezdu přímo v cestovní kanceláři při objednání zájezdu v ceně kterou mi oni sami určili. Za tři dny mi bylo telefonicky oznámeno, že je cena jiná,že udělali špatnou kalkulaci a že musím zájezd do dvou dnů doplatit nebo mi zaplacený zájezd zruší a nepošlou mi vouchr zájezdu. Zaplacenou cenu mi vrátí. Může cestovní kancelář takto postupovat. V cestovní smlouvě jsem toto nikde nenašel. Jak se mohu já bránit, když já jsem v ničem nepochybil,chybu udělali oni a pak mi vyhrožují stornováním zájezdu. Děkuji za odpověď.

Guest
Bartůskovi
2 roky 3 měsíců

Dobrý den, byli jsme loni na dovolené a měli jsme tam švábi. Mohu požadovat náhradu? Nebo reklamovat? Jak se mám bránit.

Guest
Manželé Síkorovi
2 roky 3 měsíců

Dobrý den, chystáme se na 5-denní zájezd, nicméně první a poslední den „připadá“ na dopravu autobusem.(přesněji řečeno odjezd ve večerních hodinách a návrat v ranních). V cestovní kanceláři nám bylo řečeno, že se musíme pojistit na 5 dní tzn. i na ty 2 dny, které ve výsledku zaberou jen pár hodin a navíc v autobuse! Není nějak ze zákona dáno automaticky pojištění lidí (v případě nehody) v dopravním prostředku – tedy dopravcem…(v cestovní smlouvě jsme to nenašli…)Jde nám spíše o princip než o ušetření horentní sumy. děkujeme za odpověď

Guest
Franta Žáček
2 roky 3 měsíců

Musí mě cestovka upozornit na očkování?

Guest
Pavla
2 roky 3 měsíců

Slyšela jsem, že pokud mám vinou cestovky zkaženou dovolenou, mohu požadovat náhradu. Je to pravda?

Guest
Jenda Tvrdý
2 roky 3 měsíců

Dobrý den, reklamoval jsem dovolenou, protože to bylo strašné, pokoj malý, klimatizace nefungovala, moře daleko a oni mi ji neuznali, že to není pravda, ale je!!! Co mám dělat?

Guest
Helmutek
2 roky 3 měsíců

Zdravicko, mel jsem domluvene s cestovni kancelari pokoj s vyhledem na more a bohuzel jsem ho nedostal. Mohu tohle nejak reklamovat?Nebo zadat nahradu za zkazenou dovolenou?Dekuji za odpoved.

Guest
Pavel
2 roky 3 měsíců

Dobrý den,
zakoupil jsem zájezd přes internet a druhý den si to rozmyslel a odstoupil od smlouvy. Cestovní kancelář mi odstoupení neuznala. Má na to právo? Myslel jsem, že když cokoliv zakoupím přes internet můžu bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů.

Guest
Karla N.
2 roky 3 měsíců

Dobrý den, slyšela sem, že musíme reklamovat dovolenou co nejdříve, jinak máme smůlu. Jak to tedy je? Vím, že zboží můžu reklamovat 2 roky, ale dovolenou?

wpDiscuz