Sdružení obrany spotřebitelů
Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 7.9.2017

Od | Zář 7, 2017 | | 12 comments

Téma: Nákup přes internet

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl ve čtvrtek 07.09.2017 od 13:00 do 14:00 hodin!
Nevkládejte již žádné další dotazy, nezobrazí se!

Napište Komentář

12 Komentáře on "Chat 7.9.2017"

upozornit na

Seřadit dle:   nejnovější | nejstarší
Guest
Koutná
13 dny 2 hodin

Prosím o radu, přes internet jsem si objednala zahradní altán, ten přišel ve stavu nepužitelnosti, zkřivené hliníkové trubky. Zboží jsem vrátila ihned 2 den, s tím, že se jedná o rozbitý výrobek. Prodejce mi ale poslal fakturu, že jsem zboží poničila já. S tím nesouhlasím. Jak se mohu bránit???? L.Koutná

Guest
Vlaďka
13 dny 2 hodin

Potřebovala bych poradit, rezervovala jsem si na stránkách jednoho hotelu ubytování na třid dny. Jelikož se mi ale vůbec nelíbilo, jak se mnou následně jednali ohledně uspořádání lůžek, rozhodla jsem se do tohoto hotelu nejet a vybrala jiný. Jedna známá mi poradila, že mám odstoupit do 14 dnů, protože jsem to rezervovala přes internet, tak jsem to udělala, ale ubytování mi vystavilo fakturu na 80% ceny jako storno poplatek. Podle toho co tady čtu, tak myslím, že by to měli zrušit bez sankce, ne?

Guest
Slepičkovi
13 dny 3 hodin

Hezký den, máme problém se zákazníkem, který je podnikatel a nakoupil přes eshop zboží na své IČO. Jedná se o potrubní větrák do restauračních provozů. Chce ho vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Jsme povinni mu vyhovět při odstoupení od smlouvy? Myslíme si, že se toto týká pouze spotřebitelů, tedy koncových zákazníků. Tvrdí že větrák je příliš hlučný a ruší hosty. Děkuji

Guest
Jana P.
13 dny 3 hodin

Dobrý den,
chtěla bych se Vás poradit. Koupila jsem šaty v internetovým obchodě, platila jsem při převzetí na dobírku. Zboží jsem vrátila zcela v pořádku ve lhůtě 14 dnů od vyzvednutí zásilky. Bohužel e-shop mně informoval, že mám ještě doslat účtenku. Jestli ne došlu účtenku, šaty dostanu zpět. Účtenku ale bohužel nemám.

Guest
Poláková
13 dny 4 hodin

Dobrý den, koupila jsem si přes internet látku, abych mohla ušít týpí pro svoje děti. Látka však při praní ztratila svoji barvu, ačkoliv jsem se při objednávce dotazovala na stálobarevnost a ta mi byla potvrzena. Reklamovala jsem, ale nebylo mi vyhověno, protože jsem už z ní něco vyrobila.
Můžu se nějak bránit? Děkuji za radu Poláková, Troubky

Guest
Roman
13 dny 5 hodin

Dobrý den,
uvažuju že si zřídím eshop. Vím že má zákazník právo od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Jako provozovatel mám povinnost ho o tom poučit, najdu někde nějaký vzor, ať to mám správně a nic mi tam nechybí? Když tak se pro to můžu i někde zastavit, nebo mi ho můžete poslat?

wpDiscuz