Sdružení obrany spotřebitelů
Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 27.4.2017

Od | Dub 26, 2017 | | 16 comments

Téma: Spotřebitelská problematika – vady výrobků, reklamace, odstoupení od kupní smlouvy

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl ve čtvrtek 27.04.2017 od 13:00 do 14:00 hodin!
Nevkládejte již žádné další komentáře, nezobrazí se!

Napište Komentář

16 Komentáře on "Chat 27.4.2017"

upozornit na
Seřadit dle:   nejnovější | nejstarší
Josífek Karel
Guest

musím mít při reklamaci účtenku? I když jsem zaplatil kartou? Prodávající po nás vyžaduje účtenku, krabici a záručák. Má na to právo?Josífek Karel

Hanka...
Guest
Mám nevyřízenou reklamaci telefonu, je pravdou, že jsem to nějakou dobu neřešila protože jsem řešila jiné věci ale nyní bych chtěla zkusit prodejce donutit splnit svoje závazky. Uvědomuji si, že je tady možnost využít ČOI a jejího mimosoudního řešení. Našla jsem Váš chat no a chtěla bych se zeptat, zda máte s tímto postupem nějaké zkušenosti a hlavně zpětnou vazbu, co se týká úspěšnosti řešení podobných sporů a délky trvání procesu mimosoudního řešení. Vzhledem k tomu, že prodejce by zjevně probrala jenom obálka od soudu, je tady možnost obrátit se přímo na advokátní kancelář. Jelikož jsem ještě nikdy nevyužila podobných… Read more »
manželé Pavelkovi
Guest
: Dobrý den, prosíme o radu, přes internet jsme si objednali pokojové dveře míru, s dobou výroby a dodání bylo uvedeno 4-6týdnů. Celé jsme to hned zaplatili a bylo nám sděleno, že dveře zařadili do výroby a uvedli termín dodání 20.prosince, ale to nesplnili a vymluvili se na nějaké problémy s dopravou, ale dveře prý už byly vyrobené a měli je na skladě, ale tomu nevěříme. Pak byly svátky a dovolenou kterou měli až do 9.1. až 20 ledna se ozvali že budou doručovat dveře, ale my jsme mezitím poslali emailem písemné odstoupení od smlouvy, chceme peníze zpět. Dveře jsme… Read more »
Skácel Jiří
Guest

Dobrý den, zakoupil jsem si zboží v tipa.eu, jedná se o sadu značky Lamart, viz. https://www.tipa.eu/cz/sada-nadobi-lamart-k20262024-6ks/d-144230/. Po rozbalení jsem byl nemile překvapen, hrnce i pánve jevily viditelné známky poškození: škrábance, nečistoty a mastné fleky. Zboží nebylo inzerované jako použité, kupoval jsem ho s vědomím, že je nové. Mohli byste mi dát radu jak postupovat dále? Mohu poskytnout fotografie uvedeného poškození.
Děkuji za zodpovězení dotazu.

Toník
Guest
Dobrý den,dne 17.6.2016 jsem zakoupil sportovní sálovou obuv Tuto jsem cca po půl roce reklamoval z důvodu prolomení bočních výztuh do vnitřku boty u obou bot daného páru a částečnému odlepování podrážek, také u obou. Obdržel zamítnutí reklamace s vyjádřením znalce, kde píše: U posuzovaného páru obuvi nebyly zjištěny výrobní či materiálové vady. Na obou půlpárech došlo během užívání k rozsáhlému destruktivnímu poškození materiálu svršku v oblasti malíku a to v celé jeho tloušťce. Obecně platí, že záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelně chybou výroby, konstrukce, popřípadě technologického postupu či vad materiálů a tyto… Read more »
Zvolský J.
Guest

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda je někde právně stanovena lhůta na opravu zařízení, které již není v záruce ?
Poslal jsem do servisu fotoaparát a již je to téměř měsíc a doposud není oprava realizována.
Děkuji za poskytnutou informaci…

Prodejce
Guest

Dobrý den, píšu za druhou stranu , tedy za prodejce, chtěli bychom se zeptat, nášzákazník nám reklamuje přístroj po více než dvouleté záruční době. Nicméně věc již byla jednou reklamovaná a on tvrdí, že doba reklamační lhůty se prodlužuje o 30 dnů, je to pravda? Musíme mu tu věc znovu vzít do reklamace? Díky za odpověď

Dukelský Miroslav
Guest

Dobrý den, rád bych se zeptal jaké mám šance v situaci kdy jsem vrátil zboží do 14ti dnů (bylo v pořádku zabaleno a odesláno přes PPL), ale prodejce mi poslal fotografie kde je zboží poškozeno a zároveň tvrdí, že obal poškozen není.
Vlastně tím naznačuje, že jsem zboží poškodil a poslal zpět což není pravda.

wpDiscuz
Font Resize