Sdružení obrany spotřebitelů
Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 15.6.2017

Od | Čvn 14, 2017 | | 14 comments

Téma: Smlouva o zájezdu

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl ve čtvrtek 15.06.2017 od 13:00 do 14:00 hodin!
Nevkládejte již žádné další komentáře, nezobrazí se!

Napište Komentář

14 Komentáře on "Chat 15.6.2017"

upozornit na

Seřadit dle:   nejnovější | nejstarší
Guest
Markus...
1 měsíc 11 dny

Dobrý den, chtěl bych začít podnikat v cestovním ruchu, otevřít si vlastní cestovní kancelář. Poskytujete servis také podnikatelům. Bude to hodně vyřizování, zaplatím.

Guest
Novákovi Pelhřimov
1 měsíc 11 dny
Dobrý den, koupili jsme si vloni zájezd do Bulharska, letecky do hotelu nevhodného pro děti, s all inklusive, v domcích v zahradě. Jaké bylo naše rozčarování, že v zahradě vedle našeho domečku bylo dětské hřiště s animačními programy od rána do 20ti hodin. All inklusive- včetně nápojů byl nedostačující, neboť nanuky, zmrzliny, nápoje byly přednostně podávany pro děti, hotel byl v kategorii „hotel for kids“ . A vrcholem bylo, že uklid byl mizerný, na naše stížnosti nám delegát nechal vypsat reklamační protokol, ale kopii nám nedal- takže jsme si ji tajně vyfotili aspoň na mobil. A 2dny před koncem pobytu… Read more »
Guest
Kudělková
1 měsíc 11 dny
Jak se mám bránit zamítnuté reklamaci od CK. Vím že je to delší dobu ale kdyby se to mělo opakovat letos ráda bych byla připravená. Co se stalo… Měli jsme koupený zájezd do Bulharska do hotelu Colosseo s programem All Inclusive červenec 2016 (vybírali jsme hotel vhodný pro rodiny s dětmi s dětskými animačními programy, proto jsme ho zakoupili už v únoru 2016!). Již po příjezdu nám delegát řekl, že Bulharsko je jiné a nemáme srovnávat. To nás zaskočilo, později jsme pochopili. Nebudu se rozepisovat, co všechno bylo špatně a jinak než CK inzeruje. Hlavně slibované animační programy scvrkly na… Read more »
Guest
MCH
1 měsíc 11 dny

Dobrý den, můžete mi prosím poradit? chceme si pronajmout auto na cestování po Španělsku (dovolená na 9 dní). Je bezpečné si pronajmout auto až v Granadě? Nebo lépe zvolit pronájem v ČR. Na co si máme dát pozor- pojistka, atd. Jedeme takto poprvé a máme strach posílat peníze dopředu, máte s tím nějaké zkušenosti. Děkuji MCH

Guest
biker99
1 měsíc 11 dny

Dobrý den, za týden mám odjet s jednou cestovkou do Slovinska, ale bohužel jsem si poranil koleno a nemohu odjet. Součástí zájezdu jsou náročné tůry, to s tím kolenem nedám. Musí mi vrátit celou zaplacenou částku nebo po mě mohou chtít nějake peníze?

Guest
Podhorný Josef
1 měsíc 11 dny

Mám právě čerstvou zkušenost. Náš vrátili jsme se se ženou z Mallorky, vždy jezdíme mimo sezónu, ale letos to moc nedopadlo. Hlavně co se týče jídla. Nastudoval jsem že můžu požadovat slevu, ale nevím jak velkou slevu mám uplatňovat, jeden účastník na zájezdu tam říkal že je někde stanoveno, jak velkou slevu můžeme chtít. V zákoně ani ve smlouvě jsem nic nenašel, prosím nevíte, co měl na mysli. Hledám to zrovna na Vašich stránkách a narazil na tuto diskusi, tak toho využívám Děkuji Podhorný Josef

Guest
Petr
1 měsíc 11 dny

Dobrý den, máme jet na poznávací zájezd do Francie. Bohužel jsme si nevšimli, že ve smlouvě máme něco o min. počtu účastníků a podle cestovky nyní hrozí, že vůbec neodjedeme, už mám v práci nahlášenou dovolenou, tak se mi to nelíbí. Co když se zájezd zruší kvůli nedodržení minimálního počtu zákazníků na zájezd? Mohu si zvolit jiný zájezd? Co se stane se slevami, které jsem měl na původní zájezd?

wpDiscuz