Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Rady pro spotřebitele

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s. pro Vás připravilo užitečné rady rady a doporučení k některým běžným situacím, ve kterých se spotřebitelé mohou ocitnout. Spotřebitelé na těchto stránkách kromě toho naleznou také vzory dopisů a podání, které mohou při své komunikaci s podnikatelem využít jako zdroj inspirace.

Naleznete zde informace jak postupovat v situacích, jako jsou reklamace zboží a služeb (nového i použitého), v případech odstupování od smluv z různých důvodů i bez udání důvodu, vyřizování reklamace zájezdu, jednání s dodavateli energií, poskytovateli telekomunikačních služeb, poskytovateli spotřebitelských úvěrů a další základní informace o rozmanitých právech spotřebitele (např. při uplatňování práva na náhradu způsobené škody atd.).

Brožura 45 vzorových dopisů a podání pro spotřebitele 2018