Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Newsletter SOS-MaS, z. s.

Vážení a milí čtenáři našeho newsletteru,
přinášíme Vám další číslo našeho pravidelného zpravodaje. Tentokrát Vás chceme informovat o pravidlech při nákupu brambor a to zvláště v tomto hraničním období, kdy staré zásoby již nemají takovou kvalitu, jakou bychom si jako kupující představovali a jejich cena tomu neodpovídá. Dozvíte se také o našich dalších aktivitách.
Přejeme příjemné čtení.

Redakce SOS MaS, z. s.

SOS radí: Jak na brambory?

Na jaře vše jako o závod roste, bohužel ceny brambor, jedné z nejčastějších surovin v našem jídelníčku, nevyjímaje. Připomeňme si pár tipů, které bychom měli dodržet, abychom v tomto čase, za své nemalé peníze dostali opravdu kvalitní zboží.

Celý článek si můžete přečíst na našem webu.

Příběhy z našich poraden

Nedovolte manipulátorům, kteří se pod záminkou dárků vetřou do Vašich domovů, nevěřte slibům o zázračných přístrojích. A pokud se přece jen necháte zlákat a přesvědčit k nákupu, pamatujte na to, že odstoupení od kupní smlouvy v případě podomního prodeje má svá pravidla. Pokud chcete vědět jaká, pak si přečtěte náš článek. Spoléhat na sliby, že někdo něco udělá za Vás, totiž může být v konečném důsledku jen ztrátou času, iluzí a mnohdy i nervů.

Nová poradna v Brně

Spotřebitelé z Brna a okolí mohou od května využít služeb nově otevřené výjezdní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s.. Spotřebitelé zde mohou bezplatně konzultovat své spotřebitelské problémy. Kontakty a otevírací doby poradenských míst SOS MaS, z. s. najdete zde.

Development of the Key Competencies of Adults by Innovation Program of Consumer Education

Společně s našimi partnery z Itálie, Řecka, Slovenska a Litvy jsme ukončili první fázi mezinárodního projektu, který realizujeme v rámci programu Erasmus +. Výstupy první fáze projektu, která spočívala v provedení kvalitativního průzkumu  formou focusových skupin, jsou zveřejněny na našich webových stránkách. Aktuálně se v rámci druhé fáze projektu věnujeme přípravě případových studií.  

Spotřebitelský chat

V pondělí od 13:00 do 14:00 hod. proběhne na webu SOS pravidelný chat se spotřebiteli, tentokrát na téma: Nechcete se soudit? ADR může být řešením. Dotazy do chatu můžete vkládat již od pátku 21. 6. 2019. Odkaz pro vkládání dotazů a komentářů najdete zde: www.sos-msk.cz/chat/

SOS MaS, z. s. na Facebooku

Sledujte naše facebookové stránky, kde najdete spoustu zajímavých informací.

S námi budete vždy v obraze! Sledujte nás ZDE

Kontakty:

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska z. s.
Tel/fax.596 111 252, mobil 606 832 280
ostrava@sos-msk.cz

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z. s. je nezávislý, neziskový spolek, hájící zájmy spotřebitelů. Poskytujeme informace nejen na internetovém serveru ww.sos-msk.cz, emailové adrese: poradna@sos-msk.cz nebo na poradenské lince: 608 722 582, ale zejména v našich bezplatných osobních poradnách, které provozujeme v 22 městech Moravskoslezského, Olomouckého, Zlínského, Jihomoravského, Pardubického, Libereckého a Ústeckého kraje. Kromě poradenství realizujeme řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů a spolupracuje s řadou dalších neziskových organizací, které prosazují a obhajují práva a zájmy občanů.

Sídlo :

Přemyslovců 50, 709 00 Ostrava
Tel./fax : 596 111 252, 606 832 280
E-mail: ostrava@sos-msk.cz

Bezplatné poradenské služby:

Moravskoslezský kraj

Ostrava: tel. 596111252

Každé Po: 13 – 17 hodin Každé Út: 14 – 17 hodin Každý Čt: 9 – 12 hodin

Bohumín: Každé Út: 9 – 12 hodin, Čt: 14 – 17 hodin, tel.605801362, 723692166
Český Těšín: St: 13 – 17 hodin – každou první středu v měsíci, tel. 723692166
Frenštát p. R.: St: 13 – 17 hodin – každou druhou středu v měsíci
Bruntál: St: 11.30 – 15.30 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel. 723 692 166
Nový Jičín: St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel. 607398511
Opava: St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci
Frýdek–Místek: St: 12 – 16 hodin – každou čtvrtou středu v měsíci, tel. 723692166

Olomoucký kraj

Olomouc: Pá: 12 – 16 hodin – každý první pátek v měsíci, tel. 773901773
Hranice: St: 13 – 17 hodin – každou první středu v měsíci, tel. 773901773
Zábřeh: Čt: 13.30 – 16.00 hodin – každý třetí čtvrtek v měsíci, tel. 773901773
Přerov: Út: 12 – 16 hodin – každé úterý v měsíci a 2.,3. a 4. pátek 9.00-12.00 hodin, tel. 773901773
Jeseník: Čt: 13 – 16 – každý druhý čtvrtek v měsíci, tel. 773901773

Zlínský kraj

Kroměříž: St: 13 – 17 hodin – každou druhou středu v měsíci, tel. 773901773
Uherské Hradiště: St.13 – 17 hodin každou třetí středu v měsíci, tel. 773901 773
Rožnov p.R.: Čt.13 – 17 hodin, každý čtvrtý čtvrtek v měsíci, tel. 607398511
Valašské Meziříčí: Po: 13.–17 hodin – každé první pondělí v měsíci, tel. 773901773

Pardubický kraj

Pardubice: Čt.: 12 – 16 hodin – každý třetí čtvrtek v měsíci, tel.773901773
Choceň: St: 12. – 16 hodin, – každou první středu v měsíci, tel. 606382280

Další místa

Břeclav: Čt: 12 – 16 hodin – každý první čtvrtek v měsící, tel. 773901773

Liberec: St: 13 – 17 hodin – každou třetí středu v měsíci, tel.607922405

Děčín: Út: 13 – 17 hodin – každé čtvrté úterý v měsíci, tel. 607922405, 773772683

E-mail pro spotřebitelské dotazy poradna@sos-msk.cz