Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 24.5.2019

Téma: Dovolená – na co si dávat pozor při výběru zájezdu a jak se bránit, když není vše jak má být

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v pátek 24.5.2019 od 13:00 do 14:00 hodin. Nevkládejte již žádné další dotazy, nezobrazí se!

12
Napište Komentář

avatar
5 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
SOS MaSMonikaPeřinová LenkaKrálová AnnaLubomír Zoglauer Recent comment authors
  Odpovědi  
nejnovější nejstarší
upozornit na
Peřinová Lenka
Host
Peřinová Lenka

Mám podobný pocit jako paní Králová, chtějí nás stejně jen obrat o peníze a na člověku jim houby záleží. Já si koupila dovolenou přes internet na last minute. Cestovala jsem sama, už jsem vdova a připatila si za jednodůžkový pokoj. Ovšem v hotelu mne ubytovali do pokoje, kde už byla paní z jiného turnusu stejné cestovky. Ihned jsem to řešila s delegátkou. Ta mi odpověděla, že 1lůžkový pokoj hotel nemá a dotyčné paní končí pobyt za 2 dny, takže pak tam zůstanu sama a budu mít 2lůžkový pokoj pro sebe dalších 5 nocí a jiné řešení není. Protože mi nebyla… Číst dále »

Králová Anna
Host
Králová Anna

Stalo se nám, že jsme si objednali ubytování v hotelu, ale ještě ten samý den nám asi 2 hodiny po ubytování volal soused, že nám silný vítr poničil střechu na domě, a že se máme vrátit domů. Bylo to 380 km, takže jsme sice přespali protože bylo hodně pozdě, ale ráno jsme pobyt ukončili a odjeli domů. Recepční jsme vysvětlili, co se nám stalo, a že bychom uvítali, kdyby nám byla započtena jen 1 noc nikoliv 2. Protože ho mohou ihned nabídnout jako volný. Bylo nám přislíbeno, že se zeptá u manažera hotelu, ale ten není přítomný. Když jsme pak… Číst dále »

Lubomír Zoglauer
Host
Lubomír Zoglauer

Zdravím. Koupili jsme s předstihem zájezd do Egypta, zatím nevolali že by něco rušili, ale mám jiný problém. Manželka viděla ve zprávách, že tam vybuchla bomba. Je to sice hrozné, ale asi nic zásadního se uplně neděje. Ptám se spíš dopředu, kdyby došlo ke zhoršení situace máme právo neodjet a dostat peníze zpět. Manželka není moc zvyklá cestovat a je ze všeho hned vystrašená. Jsme důchodci, takže jen tak se smířit s tím, že jsme přišli o peníze na dovolenou, kterou nám navíc koupily děti k výročí svatby se nám nechce. Luboš z Příbora

Grygar J.
Host
Grygar J.

Dobrý den, co můžu dělat, když delegát nechce sepsat reklamaci ihned na místě? Jednak bylo velmi komplikované se s ním vůbec spojit. Viděli jsme ho všehovšudy jednou při ubytování a podruhé když se neochotně dostavil na naši výzvu. Byl ale velmi arogantní a naši reklamaci úklidu pokoje odmítl řešit, prý ž jsme nároční a ostatním to nevadí. Můžu se nějak bránit aby to nemělo vliv na podání reklamace po příjezdu domů???Jan G.

Monika a Nina
Host
Monika a Nina

Dobrý den, prosím o radu jak mám vypočítat náhradu za pokaženou dovolenou, prý je na to nějaká tabulka.Koupila jsem si s kámoškou dovolenou na Krtéu přes Invii přes web za 20 tisíc a ubytovali nás v malých zatuchlých domcích na jídlo jsme chodili do velkého hotelu a all inklusive byl omezený . Ovšem my si vybrali na netu hotel se vším a ne nějakou hnusnou komoru. Reklamovali jsme, ale prý je všechno v pořádku. Nechceme se s tím smířit, chceme si stěžovat. Kam se můžeme obrátit? M. a N.