Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 21.10.2019

Téma: Telekomunikace

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v pondělí 21.10.2019 od 13:00 do 14:00 hodin a je již uzavřen. Nevkládejte již žádné další dotazy nezobrazí se!

12
Napište Komentář

avatar
5 Comment threads
7 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
SOS MaSK.HorákLiškováM.S.Pavlík Zd. Recent comment authors
  Odpovědi  
nejnovější nejstarší
upozornit na
Lišková
Host
Lišková

Prosím o radu, jak mohu reklamovat fakturu za telefonickou službu, když s ní nesouhlasím? A musím ji napřed zaplatit? Přišlo mi vyúčtování a mám zaplatit přes tři tisíce, na lince mi řekli, že jsem volala nějaké speciální číslo. Jednou jsem sice volala ale tohle jsem nečekala. Děkuji za odpověd

M.S.
Host
M.S.

Slyšela jsem , že za přenos telefonního čísla se už nemusí operátorovi platit. Je to pravda? Chci přejít k jinému, ale nechat si původní tel.číslo. Díky

Pavlík Zd.
Host
Pavlík Zd.

Dobrý den, můžete mi poradit? Jak to ted bude s přechodem na tu novinku DVB-T2, musíme si koupit novou televizi? Jak to bude se společnýma antenama v panelácích. Bydlíme v bytovém době a jsem důvěrníkem. Lidi se mě na to začínají ptát a já k tomu moc nevím v televizi a ve zprávách k tomu je cosi málo a hned začnou o něčem jiném. Pokud nám nemůžete poradit vy, víte kde se máme obrátit o radu? Děkuji Pavlík Zd. Karviná

K. Horák
Host
K. Horák

Zdravím a děkuji za téma, jsem obyčejný člověk, který se v zákonech nevyzná, ale přece jenom, se cítím poškozen…. Dáte mi za pravdu? Platím si pravidelně internet i tv. Ale z nějakých technických důvodů mi poskytovatel těchto služeb zrušil příjem internetu na dobu 10 dní. Důvodem byly nějaké jejich technické poruchy. Signál internetu mi stále vypadával a pak ještě delší dobu, pak byl kolísavý, tedy slabý a nebo pomalý. Telefonicky jsem několikrát toto reklamoval na help lince firmy a vždy m řekli, že problém řeší. Jenže já si přece zplatil za kvalitní službu a chci po nich finanční kompenzaci za… Číst dále »

Ludmila Králová
Host
Ludmila Králová

DOBRÝ DEN, lze zrušit smlouvu na paušál u mobilu? Manžel mi zemřel a já to potřebuju dát do pořádku a nevím si s tím rady. Můžete mi pomoci?