Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 28.5.2018

Téma: Nákup přes internet

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, vyplňte prosím informace v záložce „Odpovědi“)
    [Dle nových směrnic GDPR budou vaše osobní údaje po skončení chatu vymazány, slouží nám pouze k odpovědi na váš dotaz a nikomu jinému je neposkytujeme]
  • Opište bezpečnostní kód (do pole označeného „Code“ vepíšte písmena a číslice které najdete vpravo) a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v pondělí 28.5.2018 od 13:00 do 14:00 hodin. Nevkládejte již žádné další dotazy, nezobrazí se!

12
Napište Komentář

avatar
6 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
SOS MaSHronková Kat.Michal HapalPetr H.N. Ch. Recent comment authors
  Odpovědi  
nejnovější nejstarší
upozornit na
Hronková Kat.
Host
Hronková Kat.

Dobrý den, přítel si objednal zboží – vybavení k potápění. Některé zboží však v zásilce nedošlo. My však s tím počítali, protože jsme odlítali na dovolenou. Proto jsme část objednávky stornovali a odstoupili z důvodu, že objednávka není kompletní a at nám vrátí zbytek peněz. Jsou to už 2 měsíce, ale peníze za nedodané zboží stále nemáme. Co máme dělat? Jedná se asi o 4 a půl tisíce.

Michal Hapal
Host
Michal Hapal

Odstoupil jsem od smlouvy bez udání důvodu, ale e-shop mi nevrátil celou zaplacenou částku. Má na to právo?

Petr H.
Host
Petr H.

Dobrý den, zakoupil jsem přes internet boty, na stránkách jsem si našel tabulku velikosti a přesně jsem si vše poměřil jak bylo uvedeno. Boty za dva dny dorazili ale bohužel po odzkoušeni je mam velké. Prosím o radu co mam ted dělat?

N. Ch.
Host
N. Ch.

Dobrý den, objednala jsem si zboží z internetu, které jsem dle jejich smluvních podmínek stornovala do 24hodin od objednání zboží. Balík mi přesto poslali a když jsem jej nevyzvedla, tak ted po mě chtějí zaplatit poštovné.

Lakomá
Host
Lakomá

Dobrý den, objednala jsem si na internetu svatební šaty. Ty měly být ušité na mé míry přesně podle těch, které jsem si vybrala. To, comi přišlo alevůbec neodpovídalo objednávce. Paní majitelka se mnou komunikovala, ale tvrdila mi, že je to odchylka nepatrná a šaty se shodují v 95%. S tím nesouhlasím, chtěla jsem odstoupit od KS a vrátit je, ale paní mi pořád psala , že to vyřešíme atd. Tím jsem prošvihla lhůtu 14ti dnů k odstoupení, které se mi nelíbí můžu se nějak bránit? Za šaty jsem zaplatila 6 500 Kč. Navíc jsem zjistila, že tato firma je už… Číst dále »

Kopečková A.
Host
Kopečková A.

Dobrý den, poradíte mi co mám dělat, když jsem si objednala boty z eshopu, který měl dodání do 4 dnů a ani po 10ti dnech mi zboží nepřišlo? Naštěstí jsem ho neplatila dopředu, ale na dobírku. Na infolince nevěděli kde je problém prý mám pořád čekat.