Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 25.3.2019

Téma: Reklamace – jak řešit když něco nefunguje jak má

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v pondělí 25.3.2019 od 13:00 do 14:00 hodin a je již uzavřen. Nevkládejte žádné další dotazy, nezobrazí se!

12
Napište Komentář

avatar
6 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
SOS MaSMartin DlouhýPavlínaLenka M.Jana Hočková Recent comment authors
  Odpovědi  
nejnovější nejstarší
upozornit na
Martin Dlouhý
Host
Martin Dlouhý

Prosím, poradte, co mám dělat, když mi při reklamaci poškodili ještě víc to, co jsem tam reklamoval. M.D. Vsetín

Pavlína
Host
Pavlína

Musím při reklamaci mít originální krabici? Známá si koupil smoothíí mixér, za týden se pokazil a když ho přinesla na prodejnu, tak jí prodavačka řekla, že ho musí oni zabalit a chtěla po ní 50 korun. To se mi nezdá, mají na to právo?

Lenka M.
Host
Lenka M.

Dobrý den, dala jsem boty do reklamace, ale ani po 30 dnech mi reklamaci nevyřídili. Chtěla jsem vrátit peníze, ale neobstála jsem, prý mám přijít zítra, že už budou opravený. Ale jestli to není do 30ti dnů, tak můžu chtít zpátky peníze, ne? Děkuji

Jana Hočková
Host
Jana Hočková

Zdravím, jak můžu reklamovat opravu? Lze to vůbec? Instalatér nám nedávno vyměnil celou nádržku u wc, včetně plováku, doklad na výrobek mi nedal. Za cca měsíc byly problémy se splachováním znovu. Prý se plovák seká a tak ho musel seřídit znova a vyměnit cosi…., znovu si naúčtoval dopravu, práci a něco co vyměňoval za 150,00 celkem za 530,00Kč. Ohradila jsem se, že po měsíci kdy jsem zaplatila 1300 Kč za celou výměnu, dopravu a práci se domnívám, že mám právo reklamovat jak práci tak špatnou součástku. Pán mi řekl, že na opravu žádnou záruku nemám a na tu součástku jen… Číst dále »

J. Petrovi
Host
J. Petrovi

Mám prosbu, na internetu jsem si koupili konferenční stolek, ten ale měl oprýskaný lak a poškozenou jednu nohu, což se projevilo až po rozbalení zásilky, ta totiž nejevila žádné znaky poškození. Ihned jsme kontaktovali přes email prodejce. Reklamaci nám obratem vyřídili výměnou za nové zboží, přesto, že jsme chtěli od KS odstoupit. Prý na toto nemáme právo, ale až v případě 4. reklamace. Tak jsme s tím souhlasili. Vyměněný stolek dorazil za pár dní, balík nepoškozený, ale opět bylo zboží vadné, znovu poškrábaný povrch a opět poškozená noha stolu. Opět jsme ihned reagovali prodejci s tím, že skoro stejný problém… Číst dále »

Hana Horká
Host
Hana Horká

Dobrý den,můžete mi poradit co máme dělat, když mi zamítnou reklamaci z důvodu, „že se závada neprojevila“…, jak se můžu bránit? Když u mě se závada
projevuje furt stejně – jednoduše mobil nefunguje jak má???