Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 15.12.2015

Téma: Konec roku – dotazy ke všem tématům spotřebitelské problematiky

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, zaškrtněte prosím pole pro upozornění v „Nastavení upozorňování“)
  • Opište bezpečnostní kód a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v úterý 15.12.2015 od 13:00 do 14:00 hodin.

Maceška

Host
Maceška

Koupila jsem manželovi k vánocům dost drhou mikinu a teď mám strach, že ji bude mít malou. Na vrácení nemám nárok, můžete mi pordit, co mám teď d ělat?

Drbůšek Jan

Host
Drbůšek Jan

Dobrý den, často cestuji vlakem a v poslední době se stává, že vlak má často zpoždění. Kdy můžu chtít vrácení jízdného?

Helena G.

Host
Helena G.

Dobrý den, měla bych otázku k reklamaci – v prodejně, kde jsem kupovala boty mi reklamaci vůbec nechtěli vzít a odkázali mě na výrobce. Je to, prosím, v pořádku? Děkuji!

Kovandová Helga

Host
Kovandová Helga

Můžete mi říct, jestli je to pravda? Objednala jsem si zájezd přes internet, pak jsem si to ozmyslela, zrušila jsem to vše do 14 dnů a oni mi napsali, že to zrušit nejde, že smlouva platí.

ferry

Host
ferry

Dostal jsem vyúčtování plynu a zásadně s ním nesouhlasím. Kde se mám obrátit, můžu na čtú?

Eva Skrčená

Host
Eva Skrčená

Dobrý den, maminka se nechala obalamutit a nechala si přepsat elektřinu. potřebuji to zrušit, a vrátit se k původní firmě. Mám čekat až se mi z té původní ozvou nebo to můžu udělat dřív, nechtěla bych něco promeškat, pomáháte i s tímto? bydlíme v Hranicích, takže poradna bude asi až příští rok, že? Děkuji za odpověd Eva Skrčená PS: přeji Vám krásné Vánoce a děkuji za to, že nám pomáháte, zejména pro starší lidi je to nenahraditelná služba.

Vladimír

Host
Vladimír

Dobrý den, mám třetí reklamaci telefonu, pořád stejná vada a prodejce mi ji pokaždé údajně opraví, ale když mi telefon po měsíci z reklamace přijde domů jeví stejnou vadu (prostě se nejde dovolat). už mě to nebaví. chtěl jsem vrátit peníze protože už mě to nebaví. slyšel jsem že potřetí můžu chtít peníze, ale hledal jsem to v zákoně a nemůžu to najít. Můžete mi poradit kde to najdu, díky. případně jestli se můžu stavit kvám do poradny. díky Vladimír

Kaloč Vl.

Host
Kaloč Vl.

Dobrý den.Uzavřel jsem smlouvu s podomním prodejcem o změně dodavatele elektřiny pro domácnost. Rozhodl jsem se smlouvu zrušit. Jak mám postupovat? A přeji hezké svátky.

Jarouš.K

Host
Jarouš.K

mám již 5x reklamaci mobil telefonu-můžu už odstoupit od smlouvy?