Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

596 111 252

Chat 18.6.2018

Téma: Dovolená

Jak používat Chat:

  • Začněte tím že kliknete do pole pro napsání komentáře
    (tím se zobrazí i další možnosti)
  • Do pole pro komentář napište svůj dotaz nebo připomínku
  • Vyplňte pole oznčená jako „Jméno“ a „Email“
    (Jméno se zobrazí v chatu, email Ne! Pokud chcete být upozorněni emailem na odpověď na váš dotaz, vyplňte prosím informace v záložce „Odpovědi“)
    [Dle nových směrnic GDPR budou vaše osobní údaje po skončení chatu vymazány, slouží nám pouze k odpovědi na váš dotaz a nikomu jinému je neposkytujeme]
  • Opište bezpečnostní kód (do pole označeného „Code“ vepíšte písmena a číslice které najdete vpravo) a zmáčkněte tlačítko „Odeslat komentář“

Chat proběhl v pondělí 18.6.2018 od 13:00 do 14:00 hodin. Nevkládejte již žádné další dotazy, nezobrazí se!

10
Napište Komentář

avatar
5 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
SOS MaSJanáčkovi BlanskoHoláLída P.Kovář Recent comment authors
  Odpovědi  
nejnovější nejstarší
upozornit na
Janáčkovi Blansko
Host
Janáčkovi Blansko

6. Chci se zeptat, jestli můžu reklamovat něco, co mi bylo ústně přislíbeno, že v hotelu bude, ale ve smlouvě to zapsané není? Jedná se mi o to, že chceme výhled na moře, ale prodejce nám to do smlouvy o zájezdu nezapsal, prý si to máme vyřídit na recepci přímo v hotelu, že to nebude problém. Samozřejmě, že nic se domlouvat nešlo (neumíme španělsky), ale přece i ústní ujednání je platné, ne?

Holá
Host
Holá

5. Dobrý den, máme od února zaplacenou dovolenou, bohužel 14dní před odjezdem na ni, si náš syn zlomil nohu- má sádru. Jako rodina nemůžeme odjet, ale chceme pouze změnu na jiné účastníky (pojede moje sestra se synem). Máme možnost z těchto důvodů na změnu bez storna nebo poplatků? Děkuji

Lída P.
Host
Lída P.

Dobrý den, hotel se značně lišil od nabídky katalogu- bazény nebyly všechny v provozu, hotelový bus jezdil jen 2x denně. Stěžovali jsme si delegátovi, ale toho jsme viděli při příjezdu a pak na konci dovolené…prý máme sepsat stížnost, že nám nepomůže. To jsme udělali, a čekáme na odpověď . Kolik na to má CK čas? Děkuji

Kovář
Host
Kovář

Jak mám postupovat, když přijedeme v noci do hotelu (zájezd s CK na Maltu) a ubytují nás mimo hotel“ v plesnivé díře“? Volali jsme hned delegátovi, ale ten prý to bude řešit až ráno. Ráno jsme dostali jiný pokoj v hotelu, ale chceme minimálně vrátit finance za 1 noc, kterou jsme strávili v recepci, protože jsme „pokoj“ odmítli převzít!!!! Poradíte jak máme vyčíslit škodu, která nám byla způsobena?

Kateřina K.
Host
Kateřina K.

Dobrý den, chci se zeptat, jestli mám nárok na náhradu škody, když se nám zpozdila zavazadla a do cílové destinace nedoletěla? Museli jsme si koupit nové věci a kufry dorazily až za 2 dny.